Część A – Postanowienia ogólne
- V Jubileuszowa Międzynarodowa Konferencja Ekspertów Modelowania i Symulacji – FlexSimposium 2017 PL, zwana dalej Konferencją odbywa się w dniach 12-13 września 2017 r. w Krakowie (Hotel Rubinstein, ul. Szeroka 12, 31-053 Kraków.
- Organizatorem Konferencji jest firma InterMarium sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (ul. Starowiślna 54/14, 31-037 Kraków, KRS 0000653733, NIP 6762519028, REGON 366123450), zwana dalej Organizatorem.
- Uczestnikami Konferencji są przedstawiciele świata biznesu i nauki, a w szczególności kadra zarządzająca przedsiębiorstw produkcyjnych oraz przedstawiciele uczelni o profilu technicznym, zwani dalej Uczestnikami.
Część B – Uczestnictwo w Konferencji
- Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji możliwe jest jedynie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie internetowej Konferencji: www.flexsimposium.flexsim.pl
- Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest wniesienie opłaty konferencyjnej w wysokości i terminie podanych przez Organizatora i przesłanych Uczestnikom w potwierdzeniu zgłoszenia uczestnictwa.
- Opłatę za udział w Konferencji należy przesłać na rachunek bankowy Organizatora wskazany w sekcji „terminy i opłaty” na stronie internetowej Konferencji: www.flexsimposium.flexsim.pl
- Organizator wystawia fakturę VAT tytułem dokonanych wpłat każdemu Uczestnikowi Konferencji.
- Organizator wystawia fakturę VAT uwzględniając dane podane przez Uczestnika w formularzu rejestracyjnym Konferencji.
- Każdy Uczestnik biorący udział w Konferencji otrzyma certyfikat potwierdzający to uczestnictwo. Ponadto każdy Uczestnik prezentujący referat w sesji plenarnej lub podczas networkingu otrzyma potwierdzenie wygłoszenia tego referatu.
- Każdy Uczestnik biorący udział w Konferencji otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia z obsługi oprogramowania FlexSim na wybranym przez siebie poziomie zaawansowania.
- Termin nadsyłania zgłoszeń uczestnictwa upływa w dniu wskazanym przez organizatora w sekcji „terminy i opłaty” na stronie internetowej Konferencji: www.flexsimposium.flexsim.pl
Część C – Publikacja
- Każdy Uczestnik ma prawo zgłoszenia jednego referatu na Konferencję.
- Nadesłane artykuły po spełnieniu określonych warunków opublikowane zostaną w formie rozdziału w monografii naukowej lub artykułu w czasopiśmie „Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management” (ISSN 2451-4543, lista B, 8 pkt. MNiSW).
- Decyzję o zakwalifikowaniu artykułu do danej formy publikacji podejmuje Rada Programowa Konferencji informując uprzednio autorów. Artykuły powinny być tematycznie związane z zagadnieniami szeroko rozumianej logistyki, transportu, organizacji systemów produkcyjnych, a także zarządzania.
- Artykuły, które uzyskały negatywne recenzje nie zostaną opublikowane. Wniesiona za takie artykuły opłata nie podlega zwrotowi i jest przekazywana na poczet wykonanych recenzji.
Część D – Rejestracja na Konferencję
- Formularz rejestracyjny na Konferencję dostępny jest w sekcji „Rejestracja” na stronie internetowej Konferencji: www.flexsimposium.flexsim.pl
- Formularz rejestracyjny wypełnia każdy Uczestnik biorący udział w Konferencji, z wyłączeniem osób towarzyszących.
- Osoby będące współautorami referatów i nieuczestniczące w Konferencji nie wypełniają formularza rejestracyjnego.
- Dane podane przez Uczestnika podczas rejestracji na Konferencję uznaje się za ostateczne.
Część E – Rezygnacja z udziału w Konferencji
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa Konferencji informując o tym uprzednio Organizatora. Oświadczenie o rezygnacji z udziału w Konferencji powinno zostać przesłane na adres Organizatora w formie pisemnej, lub drogą elektroniczną (jako zeskanowany dokument z widocznym czytelnym podpisem).
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Konferencji opłata konferencyjna nie podlega zwrotowi.
Część F – Opłaty
- Wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji są zamieszczone w sekcji „Terminy i opłaty” na stronie internetowej Konferencji: www.flexsimposium.flexsim.pl
- Brak uregulowania należności za udział w Konferencji w terminie podanym przez Organizatora upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
Część G – Reklamacje
- Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres Organizatora.
- Reklamacje Uczestników mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zakończenia Konferencji.
- Po upływie wyżej określonego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
Część H – Postanowienia końcowe
- Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzeganie przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
- Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. 133 z dnia 29 października 1997 r., poz. 833) Organizator Konferencji nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Uczestnika są traktowane jako informacje poufne i służą tylko i wyłącznie do celów komunikacji pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem Konferencji. Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy prywatne Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej Konferencji.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej Konferencji. Organizator jest zobowiązany poinformować Uczestników o wprowadzonych zmianach.